کلینیک زیبایی شیرین دهقانی

کلینیک‌های زیبایی زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد که با بررسی نظرات سایر مراجعه کنندگان و خدمات ارائه شده می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. از آنجایی که پوست صورت حساس است باید دقت زیادی هنگام انتخاب کلینیک داشته باشید. یکی از بهترین کلینیک‌های تهران، کلینیک زیبایی شیرین دهقانی است که با تیم حرفه‌ای خود خدمات سطح بالایی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد.

معرفی کلینیک زیبایی شیرین دهقانی

کلینیک زیبایی شیرین دهقانی بیش از ۱۰ سال است که خدمات زیبایی ارائه داده و برای این امر از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند. کلینیک شیرین دهقانی علاوه بر ارائه خدمات زیبایی، کلاس‌های مختلفی در این زمینه برگزار کرده و مدرک رسمی بین المللی ارائه می‌دهد که می‌توان با کمک آن یک کسب و کار موفق را آغاز کرد. علاوه بر آن در صورتی که نیاز به خریداری دستگاه‌ها و محصولات زیبایی دارید، می‌توانید خرید خود را از این کلینیک انجام دهید.

خدمات کلینیک زیبایی شیرین دهقانی

در کلینیک زیبایی شیرین دهقانی خدمات مختلفی ارائه می‌شود از جمله:

  • پاکسازی پوست: یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن پوستی شاداب، پاکسازی پوست است. در این روش درمانی سلول‌های مرده از سطح پوست جدا شده و این امر آلودگی‌های روی صورت را از بین می‌برد. از آنجایی که در زندگی روزمره پوست صورت در معرض آلودگی‌ها مختلف موجود در هوا قرار می‌گیرد، پاکسازی پوست یک گزینه مناسب برای شادابی و آبرسانی بهتر خواهد بود.
  • تزریق بوتاکس: برای جوانسازی پوست و پوشاندن چین و چروک‌های ریز از تزریق بوتاکس استفاده می‌شود. در این روش درمانی مواد بوتاکس به وسیله سوزن به پوست تزریق شده و چین و چروک‌های آن را از بین می‌برد. تزریق بوتاکس درد زیادی ندارد و به صورت سرپایی انجام خواهد گرفت. علاوه بر کاربرد ترزیق بوتاکس در پوشاندن چین و چروک‌های صورت، برای برطرف کردن افتادگی پلک هم می‌توان از آن کمک گرفت. اثر این روش درمانی بین ۳ الی ۸ ماه خواهد بود که بسته به شرایط پوستی خود فرد این زمان کم یا زیاد می‌شود.
  • تزریق فیلر: یکی دیگر از روش‌های مفید برای پوشاندن چین و چروک‌های صورت، تزریق فیلر است که طی آن یک ژل پر کننده به لایه‌های زیرین پوست تزریق خواهد شد. تزریق فیلر در کنار تاثیر قابل توجه در برطرف کردن چین و چروک‌های صورت، عوارض کمی هم داشته و پس از تزریق مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. هم‌چنین برای از بین بردن سیاهی‌های زیر چشم هم می‌توان از تزریق فیلر استفاده کرد. اثر روش درمانی فیلر تا ۱ الی ۳ سال باقی خواهد ماند و برای برطرف کردن انواع سوختگی و جای زخم هم مفید است. 
  • تزریق مزوتراپی: برای داشتن ظاهری جوان‌تر می‌توان از روش درمانی مزوتراپی استفاده کرد. در این روش درمانی پزشک ابتدا نواحی نیاز به درمان را مشخص کرده و سپس با کمک تفنگ الکتریکی مواد محرک تولید کلاژن را به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌کند که نتیجه آن جوانسازی و محو کردن چین و چروک‌های صورت است. این روش درمانی به آبرسانی بهتر پوست هم کمک کرده و می‌تواند باعث روشن‌تر شدن آن شود. از آنجایی که ماندگاری مزوتراپی معمولا تا ۶ ماه دوام می‌آورد، لازم است سالی دو بار به کلینیک مراجعه کنید تا بهترین تاثیر را داشته باشد.
  • هایفوتراپی: برای سفت کردن پوست صورت و جوانسازی پوست، از روش هایفو استفاده می‌شود که به دلیل اثر بخشی بالا، محبوبیت زیادی بین مراجعین پیدا کرده است. در این روش درمانی امواج با تابش به لایه پوستی باعث تحریک کلاژن بیشتر می‌شوند که در نتیجه تولید کلاژن بیشتر، پوست جوانی و شادابی پیدا می‌کنید. برای اثر بخشی بهتر باید یک الی سه جلسه از هایفو استفاده کنید و پس از تمام دوره درمانی، اثر آن تا دو سال باقی می‌ماند. این روش درمانی هیچ خونریزی نداشته و دردی هم ندارد. از جمله کاربردهای هایفوتراپی می‌توان به سفت کردن پوست، جوانسازی پوست گردن، کاهش چین و چروک‌های صورت، کاهش خطوط اخم و خنده اشاره کرد.

در صورتی که نمی‌دانید کدام روش درمانی برای شما انتخاب بهتری است، می‌توانید با مشاورین ما صحبت کرده و بسته به نیاز خود، بهترین نوع درمان را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه

Leave a Comment